Poniżej znajdziesz informacje od sprzedającego, które były widoczne na stronie oferty w momencie zakupu.
Są one integralną częścią umowy kupna-sprzedaży zawartej między Tobą a sprzedającym i mogą stanowić podstawę ewentualnych przyszłych roszczeń.
Reklamacje towaru
Czas na reklamację wynosi: 2 lata.
Rękojmia jest wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
Reklamowany produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
Aby wysłać reklamację prosimy o kontakt w celu uzgodnienia sposobu przesyłki
Adres do reklamacji i przesyłki towaru:
Rowery Elektryczne
ul.Żwirowa 8
87-100 Toruń
Tel. 56 655 52 55
e-mail: rowery@bezposrednio.pl
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy drogą elektroniczną
W przypadku poważniejszych czynności, np. gdy zachodzi konieczność sprowadzenia części z zagranicy, termin naprawy może wynosić np. 21 lub 30 dni.