Poniżej znajdziesz informacje od sprzedającego, które były widoczne na stronie oferty w momencie zakupu.
Są one integralną częścią umowy kupna-sprzedaży zawartej między Tobą a sprzedającym i mogą stanowić podstawę ewentualnych przyszłych roszczeń.

Reklamacje towaru

Czas na reklamację wynosi: 2 lata.
Rękojmia jest wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.

Reklamowany produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.

Aby wysłać reklamację prosimy o kontakt w celu uzgodnienia sposobu przesyłki

Adres do reklamacji i przesyłki towaru:

Rowery Elektryczne
ul.Żwirowa 8
87-100 Toruń

Tel. 56 655 52 55

e-mail: rowery@bezposrednio.pl

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy drogą elektroniczną
W przypadku poważniejszych czynności, np. gdy zachodzi konieczność sprowadzenia części z zagranicy, termin naprawy może wynosić np. 21 lub 30 dni.