Swing to elektryczny trójkołowiec z ramą z regulacją kąta bocznego przechyłu, która zwiększa bezpieczeństwo jazdy na zakrętach. Przeznaczony głównie dla osób starszych, może być używany przez osoby w pełni sprawne, jako praktyczny rower miejski.
Rower zaprojektowany z myślą o osobach starszych, które borykają się problemami zdrowotnymi jak urazy kręgosłupa czy schorzenia układu ruchu. Odpowiednia konstrukcja trójkołowca (jedno koło przednie i dwa koła tylne) powoduje, że nie trzeba na nim balansować ciałem, ponieważ rower sam utrzymuje pozycję pionową. Również dzięki temu, gdy w trakcie jazdy rowerzysta chce zatrzymać się i odpocząć nie musi zsiadać z roweru.
Swing wyposażony jest niską ramę, która ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru, a amortyzowana sztyca zwiększa komfort jazdy. Rama dodatkowo wyposażona jest w regulację kąta bocznego przechyłu, co oznacza, że lekko balansuje podczas podczas skręcania i chroni przed przewróceniem roweru podczas wjeżdżania w zakręty.
Swing to elektryczny trójkołowiec z ramą z regulacją kąta bocznego przechyłu, która zwiększa bezpieczeństwo jazdy na zakrętach. Przeznaczony głównie dla osób starszych, może być używany przez osoby w pełni sprawne, jako praktyczny rower miejski.
Rower zaprojektowany z myślą o osobach starszych, które borykają się problemami zdrowotnymi jak urazy kręgosłupa czy schorzenia układu ruchu. Odpowiednia konstrukcja trójkołowca (jedno koło przednie i dwa koła tylne) powoduje, że nie trzeba na nim balansować ciałem, ponieważ rower sam utrzymuje pozycję pionową. Również dzięki temu, gdy w trakcie jazdy rowerzysta chce zatrzymać się i odpocząć nie musi zsiadać z roweru.
Swing wyposażony jest niską ramę, która ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru, a amortyzowana sztyca zwiększa komfort jazdy. Rama dodatkowo wyposażona jest w regulację kąta bocznego przechyłu, co oznacza, że lekko balansuje podczas podczas skręcania i chroni przed przewróceniem roweru podczas wjeżdżania w zakręty (według uznania regulację można zablokować).
Rower wyposażony jest w dużą platformę transportową z koszykiem z tyłu i dodatkowy koszyk z przodu, dzięki czemu przez problemu przewieziemy nim większy bagaż.
Silnik 250 W umiejscowiony w przedniej piaście zasilany jest baterią o pojemności 10 Ah. Szeroki zakres wspomaganie elektrycznego (9 trybów) pozwala na odpowiednie dopasowanie wsparcia silnika do warunków jazdy.
Kontroler sterujący wspomaganiem umieszczony jest na kierownicy, wyposażony jest w wyświetlacz LCD KING METER, wskazuje poziom wspomagania elektrycznego, stan naładowania baterii i prędkość.
Kolor katalogowy: antracyt.
Rower na zamówienie. Obecnie nie posiadamy go na stanie w sklepie.
swing_trojkolowiec
Opis
Rama
Stalowa
Rozmiar ramy
16,5"
Widelec
Sztywny
Zawieszenie
Widelec sztywny
Hamulce
Przednie V-break, tylne rolkowe
Przerzutka
SHIMANO Nexus 3 (3 biegi) (wewnętrzna w piaście)
Opony
Kenda
Rozmiar koła
24"
Silnik
8FUN 250 W w przedniej piaście (BLDC bezszczotkowy)
Kontroler
Wyświetlacz LCD KING METER, 9 trybów jazdy, tryb pchania
Bateria
Litowo-jonowa 36 V 13 Ah
Czas ładowania baterii
4-6 godzin
Zasięg maksymalny
Do 70 km
Prędkość maksymalna
25 km/h
Waga roweru
35 kg
Akcesoria
Światła, błotniki, platforma transportowa z koszem z tyłu, koszyk przedni, rama z regulacją kąta bocznego przechyłu
Swing to elektryczny trójkołowiec z ramą z regulacją kąta bocznego przechyłu, która zwiększa bezpieczeństwo jazdy na zakrętach. Przeznaczony głównie dla osób starszych, może być używany przez osoby w pełni sprawne, jako praktyczny rower miejski.
Rower zaprojektowany z myślą o osobach starszych, które borykają się problemami zdrowotnymi jak urazy kręgosłupa czy schorzenia układu ruchu. Odpowiednia konstrukcja trójkołowca (jedno koło przednie i dwa koła tylne) powoduje, że nie trzeba na nim balansować ciałem, ponieważ rower sam utrzymuje pozycję pionową. Również dzięki temu, gdy w trakcie jazdy rowerzysta chce zatrzymać się i odpocząć nie musi zsiadać z roweru.
Swing wyposażony jest niską ramę, która ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru, a amortyzowana sztyca zwiększa komfort jazdy. Rama dodatkowo wyposażona jest w regulację kąta bocznego przechyłu, co oznacza, że lekko balansuje podczas podczas skręcania i chroni przed przewróceniem roweru podczas wjeżdżania w zakręty.